Ott van a könyvelőirodád, ahol akarod.
A távmunka a könyvelők világában már a pandémia előtt sem volt tabu, sőt, a helytől független munkavállalást számos helyen ösztönözték. Most már nem az a kérdés, hogy érdemes-e távmunkában végezni a könyvelést, hanem az, hogy hogyan tesszük mindezt. Egy biztos: a technológia rohamos fejlődésével 2020-ban már nem az aktatáska és az íróasztalfiók a legbiztonságosabb megoldás az érzékeny adatok tárolására.
Ott van a könyvelőirodád, ahol akarod.
A távmunka a könyvelők világában már a pandémia előtt sem volt tabu, sőt, a helytől független munkavállalást számos helyen ösztönözték. Most már nem az a kérdés, hogy érdemes-e távmunkában végezni a könyvelést, hanem az, hogy hogyan tesszük mindezt. Egy biztos: a technológia rohamos fejlődésével 2020-ban már nem az aktatáska és az íróasztalfiók a legbiztonságosabb megoldás az érzékeny adatok tárolására.
HOME OFFICE VS IRODA
HOME OFFICE VS IRODA
AKKOR MI A MEGOLDÁS?
A HIBRID IRODA!
Felméréseink alapján a vezetők többsége úgy gondolja, egyfajta hibrid (iroda + home office) munkarendszer biztosítja majd a szervezet megfelelő hatékonyságát, rugalmasságát, gyors alkalmazkodókészségét napjaink változó környezetében.
MI AZ A HIBRID IRODA?
Attól, hogy a cég egy része otthonról dolgozik, a másik fele az irodából, az üzleti célok nem változnak: a feladatokat el kell végezni és eredményeket kell elérni.
AKKOR MI A MEGOLDÁS?
A HIBRID IRODA!
Felméréseink alapján a vezetők többsége úgy gondolja, egyfajta hibrid (iroda + home office) munkarendszer biztosítja majd a szervezet megfelelő hatékonyságát, rugalmasságát, gyors alkalmazkodókészségét napjaink változó környezetében.
MI AZ A HIBRID IRODA?
Attól, hogy a cég egy része otthonról dolgozik, a másik fele az irodából, az üzleti célok nem változnak: a feladatokat el kell végezni és eredményeket kell elérni.
A HIBRID MUNKAVÉGZÉS
A hibrid munkavégzés akkor lesz hatékony, ha a következő alapfeltételek teljesülnek:
Kultúra
Támogató, emberközpontú szervezeti kultúra
Technológia
Felhő alapú technológia és megfelelő informatikai eszközpark
Eszközök
Az új csoportmunka- és kommunikációs eszközök hatékony használata
A HIBRID MUNKAVÉGZÉS
A hibrid munkavégzés akkor lesz hatékony, ha a következő alapfeltételek teljesülnek:
Kultúra
Támogató, emberközpontú szervezeti kultúra
Technológia
Felhő alapú technológia és megfelelő informatikai eszközpark
Eszközök
Az új csoportmunka- és kommunikációs eszközök hatékony használata
MENEDZSMENT & HR
MENEDZSMENT & HR
Az ember a legértékesebb erőforrásod
Hibrid körülmények között is akkor lehet sikeres a könyvelőirodád, ha a kollégákra és az ügyfelekre legalább akkora figyelmet fordítasz, mint a technológiára.
Legyél a céged motorja!
Töltsd le az INGYENES ebook-ot!
Legyél a céged motorja!
Töltsd le az INGYENES ebook-ot!
CSOPORTMUNKA & KOMMUNIKÁCIÓ
CSOPORTMUNKA & KOMMUNIKÁCIÓ
Legyetek kapcsolatban,
bárhol is vagytok
A felhőalapú szolgáltatásoknál nem kell előzetes díjat fizetni a szoftverekért, hanem elég felhasználóként regisztrálni például a Microsoft 365-be vagy más online könyvelési programba. Ezek a szolgáltatások tartózkodási helytől függetlenül, bárhonnan, bármikor elérhetők, azaz csökkenthető az irodabérlet vagy a dokumentumtárolás költségei is.
Legyetek kapcsolatban, bárhol is vagytok
A felhőalapú szolgáltatásoknál nem kell előzetes díjat fizetni a szoftverekért, hanem elég felhasználóként regisztrálni például a Microsoft 365-be vagy más online könyvelési programba. Ezek a szolgáltatások tartózkodási helytől függetlenül, bárhonnan, bármikor elérhetők, azaz csökkenthető az irodabérlet vagy a dokumentumtárolás költségei is.
Javítsd ügyfeleiddel a kapcsolattartást!
Töltsd le az INGYENES útmutatónkat!
Javítsd ügyfeleiddel a kapcsolattartást!
Töltsd le az INGYENES ebook-ot!
Mik a jellemző problémák?
Nincsenek kávé melletti eszmecserék
Lassú az információáramlás, megnő a válaszidő
Nem férnek hozzá a kollégák a munkájukhoz szükséges dokumentumokhoz
A telefonos és e-mailes feladatkiosztás követhetetlen
Mi a megoldás?
A Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365) egy felhőalapú, havidíjas irodai programcsomag, amellyel bárhonnan hozzáférhetsz a munkádhoz szükséges dokumentumokhoz, és hatékonyabbá teszi a cégen belüli együttműködést.
Mik a jellemző problémák?
Nincsenek kávé melletti eszmecserék
Lassú az információáramlás, megnő a válaszidő
Nem férnek hozzá a kollégák a munkájukhoz szükséges dokumentumokhoz
A telefonos és e-mailes feladatkiosztás követhetetlen
Mi a megoldás?
A Microsoft 365 (korábbi nevén Office 365) egy felhőalapú, havidíjas irodai programcsomag, amellyel bárhonnan hozzáférhetsz a munkádhoz szükséges dokumentumokhoz, és hatékonyabbá teszi a cégen belüli együttműködést.
ADAT & BIZTONSÁG
ADAT & BIZTONSÁG
A megváltozott munkakörnyezet többszörösére növelte a kibertámadásokat
A könyvelőirodák legértékesebb erőforrása az ügyfeleik bizalma: ha megfelelően véded az érzékeny adatokat, biztos lehetsz abban, hogy emiatt ezt a tőkét sosem veszíted el.
A megváltozott munkakörnyezet többszörösére növelte a kibertámadásokat
A könyvelőirodák legértékesebb erőforrása az ügyfeleik bizalma: ha megfelelően véded az érzékeny adatokat, biztos lehetsz abban, hogy emiatt ezt a tőkét sosem veszíted el.
Védd meg ügyfeleidet a milliós károktól!
Iratkozz fel az INGYENES e-mail kurzusunkra!
Védd meg ügyfeleidet a milliós károktól!
Iratkozz fel az INGYENES e-mail kurzusunkra!
Melyek a jellemző biztonsági problémák?
Biztosítani kell az adatok a bizalmasságát, a sértetlenségét és a hozzáférhetőségét is egyidőben.
Információk és adatok osztályozása, és ennek megfelelő hozzáférések meghatározása.
Nincs biztonsági mentés az otthoni gépeken
Érzékeny ügyféladatok vándorolnak egyik eszközről a másikra, ami komoly GDPR bírsággal is járhat
Mi a megoldás?
Jó hír, hogy a Microsoft irodai csomagjához hasonlóan már végpontvédelmet és egyéb adatbiztonsági megoldásokat is igénybe vehetünk szolgáltatás alapon, havidíjas konstrukcióban.
Melyek a jellemző biztonsági problémák?
Biztosítani kell az adatok a bizalmasságát, a sértetlenségét és a hozzáférhetőségét is egyidőben.
Információk és adatok osztályozása, és ennek megfelelő hozzáférések meghatározása.
Nincs biztonsági mentés az otthoni gépeken
Érzékeny ügyféladatok vándorolnak egyik eszközről a másikra, ami komoly GDPR bírsággal is járhat
Mi a megoldás?
Jó hír, hogy a Microsoft irodai csomagjához hasonlóan már végpontvédelmet és egyéb adatbiztonsági megoldásokat is igénybe vehetünk szolgáltatás alapon, havidíjas konstrukcióban.
IRODAI ESZKÖZÖK & MEGOLDÁSOK
IRODAI ESZKÖZÖK & MEGOLDÁSOK
Élményszerű együttműködés, exkluzív környezetben
A hibrid működés egyik alapkérdése: kiszolgálja az irodánk a távmunkával keletkezett belső és külső igényeket? A zavartalan kommunikációhoz, a hatékony együttműködéshez az emberi és szoftveres oldal mellett digitális irodai eszközökkel is fel kell vérteznünk vállalkozásunkat.
Olvasd el kapcsolódó cikkünket!
Egyszerűség – mindenekelőtt
Professzionális videokonferencia – Egyszerű üzemeltetni és egyszerű használni, miközben teljes körű funkcionalitást biztosít. Mindegy, hogy egyetlen vagy akár több száz iroda, a Sinaptive segítségével azonnal hadrendbe állíthatóak a rendszerek, mindezt minimális kábelezéssel.
Teljesítmény, ami gyönyörködtet
A kisebb irodák és tárgyalók felszerelése egyedi kihívásokkal jár, és mi segítünk ezeket zökkenőmentesen megoldani. A kamerának elég okosnak kell lennie ahhoz, hogy mindig csak a jelen lévőket mutassa a teremben. A mikrofonoknak intelligens módon ki kell tudni szűrni a zavaró háttérzajokat, miközben a beszéd mindvégig érthető marad. A megoldásainkkal bármilyen környezetben garantáljuk az első osztályú felhasználói élményt.
Rugalmas csatlakozási lehetőséget
A videokonferencia felhőszolgáltatók folyamatosan fejlődnek és versenyeznek egymással. A tárgyalótermi rendszereknek elég rugalmasnak kell lenniük ahhoz, hogy képesek legyenek csatlakozni a különböző szolgáltatásokhoz. A Sinaptive olyan megoldást biztosít, amely kompromisszumoktól mentes élményt ad szinte bármilyen felhőszolgáltatáshoz; mint pl. az egy érintéses csatlakozás, vagy a prémium audio és video minőség.
Segítségre van szükség a tervezésben és kivitelezésben?
Nem hagyunk egyedül. Vedd igénybe díjmentes konzultációs szolgáltatásunkat, így biztos lehetsz benne, hogy a kollégákat a megfelelő eszközök várják vissza az irodába, amit örömmel használnak.
Olvasd el kapcsolódó cikkünket!
Élményszerű együttműködés, exkluzív környezetben
A hibrid működés egyik alapkérdése: kiszolgálja az irodánk a távmunkával keletkezett belső és külső igényeket? A zavartalan kommunikációhoz, a hatékony együttműködéshez az emberi és szoftveres oldal mellett digitális irodai eszközökkel is fel kell vérteznünk vállalkozásunkat.
Egyszerűség – mindenekelőtt
Professzionális videokonferencia – Egyszerű üzemeltetni és egyszerű használni, miközben teljes körű funkcionalitást biztosít. Mindegy, hogy egyetlen vagy akár több száz iroda, a Sinaptive segítségével azonnal hadrendbe állíthatóak a rendszerek, mindezt minimális kábelezéssel.
Teljesítmény, ami gyönyörködtet
A kisebb irodák és tárgyalók felszerelése egyedi kihívásokkal jár, és mi segítünk ezeket zökkenőmentesen megoldani. A kamerának elég okosnak kell lennie ahhoz, hogy mindig csak a jelen lévőket mutassa a teremben. A mikrofonoknak intelligens módon ki kell tudni szűrni a zavaró háttérzajokat, miközben a beszéd mindvégig érthető marad. A megoldásainkkal bármilyen környezetben garantáljuk az első osztályú felhasználói élményt.
Rugalmas csatlakozási lehetőséget
A videokonferencia felhőszolgáltatók folyamatosan fejlődnek és versenyeznek egymással. A tárgyalótermi rendszereknek elég rugalmasnak kell lenniük ahhoz, hogy képesek legyenek csatlakozni a különböző szolgáltatásokhoz. A Sinaptive olyan megoldást biztosít, amely kompromisszumoktól mentes élményt ad szinte bármilyen felhőszolgáltatáshoz; mint pl. az egy érintéses csatlakozás, vagy a prémium audio és video minőség.
Segítségre van szükség a tervezésben és kivitelezésben?
Nem hagyunk egyedül. Vedd igénybe díjmentes konzultációs szolgáltatásunkat, így biztos lehetsz benne, hogy a kollégákat a megfelelő eszközök várják vissza az irodába, amit örömmel használnak.
TANÁCSADÁS & KAPCSOLAT
TANÁCSADÁS & KAPCSOLAT
SPECIÁLIS SZAKÉRTŐI SZOLGÁLTATÁSAINK, TANÁCSADÁS
Díjmentes adatvagyon elemzés és szoftver-hardver leltár
20 perces díjmentes tanácsadás és konzultáció az oldalon található megoldásokról
Díjmentes tesztidőszak és bevezetésben segítségnyújtás – Folyamatosan
Tárgyaló és hibridiroda showroom bemutató lehetősége konzultációt követően – Folyamatosan
SPECIÁLIS SZAKÉRTŐI SZOLGÁLTATÁSAINK, TANÁCSADÁS
Díjmentes adatvagyon elemzés és szoftver-hardver leltár
20 perces díjmentes tanácsadás és konzultáció az oldalon található megoldásokról
Díjmentes tesztidőszak és bevezetésben segítségnyújtás – Folyamatosan
Tárgyaló és hibridiroda showroom bemutató lehetősége konzultációt követően – Folyamatosan
Mi történik az űrlap elküldése után?
A kapcsolati űrlap kitöltését követően, kollégáink 2 munkanapon belül felveszik Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken – elsődlegesen telefonon -, és felmérik az igényeidet.
Ezt követően szakértőink elmondják a lehetséges megoldásokat, és a részletek pontos megismerése érdekében időpontot egyeztetnek online konzultációra.
Mi történik az űrlap elküldése után?
A kapcsolati űrlap kitöltését követően, kollégáink 2 munkanapon belül felveszik Veled a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken – elsődlegesen telefonon -, és felmérik az igényeidet.
Ezt követően szakértőink elmondják a lehetséges megoldásokat, és a részletek pontos megismerése érdekében időpontot egyeztetnek online konzultációra.
A HIBRIDIRODA.HU PRÉMIUM MEGOLDÁSAIT SZÁLLÍTJA:
A hibridiroda.hu látogatójaként megtapasztalhatod a modern munkakörnyezet élményét és a jövő irodai életét. Ügyfelünkként pedig az Infosector Kft. és a Sinaptive Kft. piacvezető informatikai, irodai és innovációs megoldásait biztosítjuk Neked és cégednek. Egy helyről, közös támogatással, teljes körű kiszolgálással, ahol csak akarod.