Azokban a helyzetekben, amikor a körülmények részben vagy teljesen kiszorítanak minket az irodából, fontos, hogy továbbra is hatékonyan tudjunk kommunikálni kollégáinkkal.

Meg kell oldanunk a folyamatos kapcsolattartást, és az időszakos egyéni vagy csoportos megbeszélésekre is megfelelő alternatívát kell találnunk.

Szerencsére ma már rengeteg olyan megoldás létezik, melyek a végletekig egyszerűsítik az online kommunikáció feladatát. Ahhoz azonban, hogy minden simán menjen, a megfelelő technikai háttérrel is rendelkeznünk kell.

Egyre általánosabb a hibrid office munkavégzés

A COVID-19 járvány a legtöbb cég életében komoly változásokat hozott. Sok vállalatnál továbbra is akadnak olyan részlegek, melyek dolgozói teljesen otthonról végzik munkájukat, sokan pedig átálltak az úgynevezett hibrid office munkavégzésre.

Ez azt jelenti, hogy az alkalmazottak egyik fele az irodából, a másik fele pedig otthonról dolgozik. Mindezt annak érdekében, hogy a cégen belüli életnek az esetleges megbetegedések esetén se kelljen teljesen leállnia.

Ilyen helyzetekben kiemelkedően nagy jelentősége van annak, hogy a vállalati kommunikáció simán és gördülékenyen működjön. Ehhez pedig nem csak a megfelelő szoftverekre, de a távmunkát segítő, ideális eszközökre is szükségünk lesz.

Még több hatékonysági tippért csatlakozz közösségünkhöz!

A webkamera és a mikrofon nem feltétlenül elég

Ha a távmunka során zajló kommunikációhoz szükséges eszközökről beszélünk, a legtöbben csak a legegyszerűbb dolgokra gondolnak: egy megfelelő felbontású webkamera és mikrofon elég, és már indulhat is a virtuális konferencia.

Az igazság ezzel szemben azonban az, hogy egyes cégek mérettől és tevékenységi körtől függően ennél komolyabb, speciálisabb megoldásokat is igényelhetnek.
Szerencsére ma már rengeteg olyan eszközzel találkozhatunk a piacon, melyek az audio- és videokonferenciák lebonyolítását és a csapatmunkát hívatottak megkönnyíteni.

Az egyszerű webkamerák mellett kifejezetten audio- és videokonferenciákra tervezett konferenciatelefonokat is vásárolhatunk, melyek segítségével kiváló audio-vizuális élményt varázsolhatunk a tárgyalóterembe. De bevált megoldásnak számít a beszédfelismerő kamera, melynek segítségével mindig az lehet fókuszban, aki épp felszólal, vagy prezentációját ismerteti.

A tökéletes élményt pedig egy olyan interaktív táblával is fokozhatjuk, mely a kép és hang megjelenítése mellett jegyzetelésre, rajzolásra, kézzel írott szöveg digitális formába történő alakítására, és azonnali e-mail küldésre is képes.

Ezek a funkciók lényegesen képesek leegyszerűsíteni a tárgyalások menetét, és segítenek abban, hogy a fontos pontokról készült jegyzeteket azok a kollégák is azonnal megkapják, akik saját számítógépük elől vettek részt a konferencián.

HD eszközökkel a prémium minőségű videokonferencia érdekében

A vállalati kommunikáció területén a Poly által fejlesztett megoldások piacvezető szerepet töltenek be. Legyen szó audio- vagy videokonferenciáról, csoportmunkáról, telefóniáról. A végpontokra ajánlott célhardvereken túl a Poly szolgáltatásait az egyik legfejlettebb kommunikációs és kollaborációs egységesített platformként tartják számon.

Győzd le a távolságot és tartsd kézben céged irányítását home office idejében is úgy, mintha az irodában lennél!

Szeretnéd kipróbálni a Poly termékeit? Jelentkezz!